• Zwroty i Reklamacje

zwrot-towaru.png
Zwroty

Nie trafiłaś z rozmiarem? Wolisz inny kolor, model lub zwyczajnie się rozmyśliłaś? Nie ma problemu! Możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny w ciągu 21 dni. 

Od umowy możesz odstąpić, wysyłając nam informację o odstąpieniu od umowy np. przesyłąc nam wypełniony FORMULARZ ZWROTU poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@fashionstory.pl lub pocztą, na niżej podany adres korespondencyjny.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na poniższy adres, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy: 

FashionStory.pl
43-215 Studzienice
ul. Kukułek 52

 

Uwaga! Bardzo prosimy o wysyłanie zwrotów produktów, przesyłkami rejestrowanymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki nierejestrowane w przypadku ich zaginięcia.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

Bieg 21-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w momencie odbioru przesyłki przez FashiosStory.pl. 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.


Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fashionstory.pl lub drogą pocztową na adres ul. Kukułek 52, 43-215 Studzienice

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

FashionStory.pl
43-215 Studzienice
ul. Kukułek 52

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.